hoesch-logo

Meer dan 250 jaar traditie zijn onze sterke wortels, die ons binden. Hierop baseren wij de tijdloos geldige waarden, waardoor onze badcultuur gekenmerkt wordt: Met esthetiek, vernieuwing en functionaliteit heeft HOESCH zijn kwaliteitsimago gecreëerd.

Vormgeving stijlbepalend voor lifestyle.

hoesch-AvivaVorwand

Bij Hoesch staat steeds het idee van het moderne individualisme centraal, dat met de instrumenten van het design aantrekkelijk wordt doorgegeven. Samen met bekende internationale designers volgt Hoesch als specialist voor de woonwereld badkamer strikt dit concept, om nieuwe soorten trends en creatieve highlights te initiëren. Talrijke successen bij internationale designcompetities beoordeelt Hoesch als belangrijke oriëntatiepunten: Hoesch vestigt zijn imago als pionier wat betreft design en wellness.

Materiaal / kwaliteit

Hygiëne, duurzaamheid en onderhoudsvriendelijkheid verzorging zijn belangrijke kwaliteitscriteria voor uw badmeubilair. Met een groot innovatiepotentieel en richtinggevende technologieën produceren we al jarenlang uitmuntende kwaliteit, made in Germany.
Het gebruik van nieuwe materialen voor de omzettingen van innovatieve productafbeeldingen staat centraal voor onze toekomstige overwegingen. Een voorbeeld hiervoor de Water Lounge
.